Isnin, 31 Disember 2012

Last day of 2012

Hari nie hari akhir untuk 2012.  Bermula 2 Januari aku dan hubby bermula semula bangun lebih awal.  Julia @ Kakak akan ke Tahun 3 manakala Lidya pulak tahun 1 dan si Dania si kecil pulak takde gi skolah [sila dok umah dengan uwan..jadi kawan gaduh yer..kekekeke]

Segala kelengkapan skolah dorang dah pun siap.  Masing2 nak ke skolah pakai tudung...erkk..maknya bila lagi???!!! kuang kuang kuang...Hari tu angkut semua ke kedai rambut dan bermula sesi mencantas rambut lebih kemas dan konon2nya lebih cantik..heheheh

baik jer..dok diam..soh tegak paler dia ikut jer..takut tpotong telinga la tu...kekekeke

this is kakak@Julia pun sama..takde banyak songeh tapi sebenarnya dia nak simpan rambut pjg aku buat derk jer...
yang nie lak Lidya..mmg satu geng dgn Dania..budak tak reti nak dok elok2..penat mulut aku dok soh dia dok dendiam bila dah siap potong..ada jer benda nak dikelebetnya..

"Baik" jer dorang..takde nak melalak ke apa..dolu2 masa kekecik bukan main payah nak bawak potong rambut..confirm melalak sesaja...sekarang tak yah cakap der, masuk kedai terus standby dok kat kerusi ngadap cermin sambil sengih2..

bila dah siap semua..giliran mak dia lak potong rambut..koser buat sanggul hari2 kot lepas rambut kang dah macam hantu mak limah jer..dalam aku tengah dok potong rambut si Lidya lak tetiba mintak henpon aku..memula tu ok la amek gambar aku pehtu bila dia bagi balik...aku dah menyirap jer....nak tau apa hal aku menyirap?

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
sorry blur skit sbb budak kecik yg dok amek gambar nie...


Boleh pulak ayah mereka ini buat facial?  wat der.....???!! aku sendri pun tak buat macam tu tau...errrghh...memang membakar...20hinggit untuk cuci rambut plus cuci muka....amboooooooiiii ko...aku nie trim rambut pun tak sampai 15hinggit..tapi mang padan muka aku pun..dah baper kali hubby dok bersungut dah lama aku tak buat facial, tak cuci rambut dia...aiiihhh...sabar jerlah..

Anyway..kawan2 semua SELAMAT TAHUN BARU yer..moga2 tahun 2013 bakal menjelma nie akan menjadi yang lebih baik dari sebelum2 nie...insya Allah...amin ya rabbal alamin...

2 ulasan :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails