Rabu, 26 Disember 2007

Semalam

Sebenarnya aku dah updet citer semalam. Ntah kenapa masa buat posting line internet tetiba ilang..hangin aku satu badan. Memandangkan hari nie aku tengah bercuti (last coti) aku nak bercerita. Semalam aku tak pegi mana2 kecuali dok umah melayan Lidya yang demam. Ahli keluarga lain lak pepagi lagi dah keluar rumah pegi ke majlis cukur jambul dan tengaharinya lak majlis pertunangan adik sepupu sebelah hubby di Paroi.

Niat dihati memang ler nak pegi tapi memandangkan keadaan Lidya yang asyik menangis jer, rasanya lebih baikla aku dok di rumah jer. Aku ada order muffin pisang dengan kak sya, sebelum nie aku ada order cupcake. Tak sempat nak amek gambar cupcake tu dan nak cerita pasal cupcake tu pun aku sendiri tak rasa. Aku cuma dengar dari mulut orang lain. Jadi kali nie biarlah aku promote muffin pisang kak sya nie.

Bila MIL nampak jer muffin pisang tu terus dia cakap, betapa besarnya muffin tu tak padan dengan harganya yang murah. Kembang dah aku dengar, tak sesia aku order. Peh tu FIL lak cakap boleh ar order untuk bulan depan. Terus jer MIL menyampuk, issh..kalau ipar jauh boleh tolong beli takkan ipar sini tak leh lak. Aku pun iakan jer.










Inilah muffin pisang yang siap bungkus beli dari kak sya.
















Inilak muffin pisang yang aku dah kuarkan dari bungkusan, mmm..bebudak pun suka.










Hah...kalau nak order, order melalui email kak sya di nysya@yahoo.com.


Hari nie lak aku dah kuar pepagi tadi, gi bayar insurans anak2 aku dan gi claim insurans yang masa aku jatuh dulu tu. Sekarang nie aku dok umah melayan 2 kanak2 riang. Alhamdulillah si Lidya pun dah kebah skit dari demamnya.


oh..ya..entri sebelum nie aku ada bersungut pasal tak dapat hadiah di hari jadi..tak elok aku kan? Sebenarnnya masa birthday aku tu, MIL hadiahkan sepasang kain manakala adik ipar aku hadiahkan mug (dia lupa or dia tak buang tanda harga).


inilah hadiah masa besday aku minggu lepas..hubby? dah dia beli kek, kfc n pizza n jemput 2 org rapat aku dah cukup baik dari dia..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails