Ahad, 27 Disember 2009

kesian..

Mang ar kesian..kesian kat blog aku ler apa lagi, ker aku sajer nak tayang 16hb tu lelama supaya korang leh ingat tarikh tu ..kikiki. Tak de maknanya der. Kalo dah malaih tu kan, mang ler malaih. Kot time rajin hari2 ler aku dok citer memacam.

Macam la nie..aku tengah dok rileks sambil2 tu dok usha resipi2 untuk makan tengahari kang. Nasi lemak dah pun siap ataih meja, satu jer kureng..kacang tanah. Tak tu mang ler lengkap dah nasi lemak aku tu..aihh..alahai lupo lak den nak robuih tolor. Takper small matter jer tu, kang tau2 jer dah pun siap. hehehehe

hmm..malam tadi aku gi dataran senawang, punyalah ramai orang ko. Maklumlah kan, malam minggu. Dah tu time coti sekolah lak tu. Sempatlah gak naik benda alah pusing tu 'merry go round', poning palo acik ni hah, kot tak sobab anak den yang tuo tu ngajak to koso den do.

Boleh lak aku ingat aku dah kehilangan handphone aku beb. kono maghah dek laki. camner letak handphone lah..tak reti jagalah, tulah nilah tapi dalam pada tu dia dok try call handphone aku tu.. eh eh leh lak aku dengar ko, upanya jatuh dalam keto..kahkahkah. tupun kono gak den maghah dek laki den. Dah jumpo tu tutup la cito agak eh..ni tak, pot pet pot pet kalah omak den.

Tapi Alhamdulillah..dapat gak den jumpo balik handphone den. hehehe

Korang ada idea tak nak masak apa untuk tengahari nieh? Takperlah rasanya aku dah tau dah nak masak apa. Kot rajin kang aku letak gambo kat sini yer. kot rajin kot tak rajin, inijerlah yer citer aku.heheheh

Minggu nie hujung minggu yang panjang peh tu minggu depan pun camtu gak..hmm..apa lagi weih..selamat bersuka ria lah...hohoho[konon2 nak gelak mcm santa lak]

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails