Jumaat, 2 Disember 2011

Kembali..

tak abih2 dok tengok tajuk yang sama kan? sorilah geng bukan aku sengaja pun..tengah happy sakan ar katakan tu yang maleh jer nak update blog tu.  naper maleh?  sebab i ada tetapi VVVIP kat umah [VVVIP kat aku la bukan kat korang pun].  yup..makbapak telah sudi meninggalkan rumah mereka kat KL selama seminggu dan berada di rumah ku.  Dan aku sendiri dapat tau ketika mereka sampai dihari pertama.  Kalo aku tau awal2 lagi aku dah apply coti untuk bersama2 mereka ke sana ke sini, ke hulu dan ke hilir.

Rumah aku dah macam apa je tu..almaklumlah anak2 aku jer dah 3 orang, campurlak dengan anak2 Alang lagi 3 orang.  Meriah sakan, dah macam ada kenduri lak kat umah aku tu.  Tiap kali balik kerja berderet jer muka dorang kat muka pintu ngadap kitorang..hilang terus rasa penat tengok muka innocent anak2 aku dan anak2 sedara aku.

Tiap kali mak datang aku sure sakit kapla..aisshh..bukan sebab aku gaduh dengan mak aku la tapi sebab mak aku tu penghirup tegar Nescafe jadi aku pun terjebak sama.  Aku nie asal minum nescafe sure mata macam burung hantu terbalalak jer..tak boleh nak tido awal.  Tu yang buat aku sakit kepala tu. adeeehh..

Mak dan bapak bakal pulang ke rumah mereka setelah selesai menghadiri kenduri kahwin adik sepupu aku di Senawang.

Jadi, hujung minggu nie adalah aktiviti kami menghadirkan diri ke majlis perkahwinan semata2..saat2 berkumpul, bergurau senda bersama sanak saudara dinantikan sangat2 hujung minggu nie.

korang ke mana hujung minggu nie?  apapun..selamat bergumbira lalalalala dengan keluarga..chow sin..

2 ulasan :

  1. Hehehe...meriah tu ida... bab minum nescafe tu ... akak kalau kena je nescafe kepala mesti dah tingtong...

    BalasPadam
  2. kak anie, orang minum ida pun sibuk nak minum peh tu sakit kapla sendri tanggung...tak minum kang nampak shedap..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails