Isnin, 29 Mei 2006

Tumpang gembira

Semalam ikut hubby pegi Seremban Parade. Ada bowling tournament inter dept di tempat keja dia. Hubby dah lama tak main bowling..almost setahun lebih. Last sekali main last year. Dia menang di tempat kedua. Dan semalam dia menang tempat kedua lagi (bahagian individu). Dah tiga tahun berturut2 dia menang tempat kedua. Katanya ketiga ke atas berpeluang masuk bertanding 'inter industry' lak. Tapi kali nie dia kata dia taknak pegi lagi dah..nak bagi peluang pada orang lain katanya (macam tak caya jer nie).

Semalam jugak lah hubby bawak balik hamper dan 2 trophy. Satu trophy bahagian individu manakala satu lagi untuk juara department. Aku tumpang gembira untuk hubby. Lepaih tu kitorang gi makan ker McD ler apa lagi. Dah makan kami pun balik umah. Hubby maleh nak kemana2 sebab dia nak tengok 'live' bolasepak Myteam vs Malaysia team. Tahniah ler pada pasukan Malaysia menang. Tak dapat aku bayangkan muka Sebegeth Singh kalau Myteam menang. Lagi eksen ler muka2 orang kuat Myteam tu kan? Walau apapun pasukan Myteam patut berbangga sebab dalam masa sebulan dah jadi pasukan yang baik. Aku tak tengok sangat perkembangan Myteam nie tapi sekurang2nya aku tumpang gembira dan bangga ada pihak begitu perihatin nak menaikkan taraf bolasepak tanahair kita. Cewaaahh...koyo jer aku nie kan.

Dah cukup ler pasal bolasepak nie. Sekarang nie selain orang dok sibuk citer pasal bolasepak 'worldcup', orang dah start citer pasal Akademi Fantasia 4. Tak lupa jugak realiti hiburan yang lain seperti Mentor dan One In A Million. Meriah gitu.. Aku tumpang jadi penonton jer. Nak join undi2 nie..mintak maaf jerlah. Baik aku anta sms tanya khabar kengkawan aku len.

Ada sesapa dah demam mengundi ker? Selamat mengundi yer. Jangan sampai bajet lari sudah ler..hehehhehehehe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails