Rabu, 14 Jun 2006

Lek ar..

Tajuk utk hari nie tapi citer nie dah basi..

Anak aku si Julia yang baru berumur 1thn 7bln dah pandai loyar buruk..

Salah aku jugak..

Minggu lepaih MIL tengah kemas bilik, Julia pun sibuk mengemas sampaikan MIL bising marah kat dia.

Then aku pun panggil Julia.."kakak..meh sini meh"..

Julia pun datang kat aku..then aku cakap "pi cakap kat Wan tu..Lek ar Wan"..

Tanpa lengah Julia pun gi masuk bilik dan cakap "Lek ar Waa.." Wan dia dengar jer, lagiler berangin n marah dia.."eeii..budak nie den lesing kang, lek ar...lek ar"..hehehehee

Sekarang nie tiap kali aku marah dia jer..mula ar dia cakap "lek..lek ar mak"..Adeeh..padan ler muka aku..

Hujung minggu hari tu aku balik ke Pantai Dlm dgn adik2 sepupu..dorang siok jer dengar dia cakap.."lek..lek ar..k"

Nak wat camno..time nie ler memang seronok dia cakap apapun kecuali 'mencarut'.

p/s: Ayat baru aku ajar.."tak rock ar"..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails