Selasa, 12 Februari 2008

coti lagi

yer..aku masih lagi bercoti..nie dok umah ar nie..my anak2 dok ralit tengok rancangan kartun. Dari semalam aku dapat masuk internet. yess..sebelum nie aku payah nak masuk internet sebab masa kenduri adik ipar aku bertunang segala wayar2 internet dah dicabut. Dah tentu bukan aku ler yang mencabutnya kan. Aku nak sambung balik dah maleh..so, at one day FIL bawak balik laptop untuk anak kesayangan dia maka aku disuruh sambungkan balik internet. Seksa betul nak sambung internet kat laptop FIL. Ooo..rupa2nya IE (internet explorer) program dalam laptop dah ilang. AC adaptor wireless adaptor lak dah tak leh pakai.

Semalam aku keluar ler dengan adik ipar aku to find the adaptor. Penat tak tau nak cakap ler. Mana taknya, 2 kanak2 riang aku hangkut sekali. Ada jer kerenah dorang. Yang sorang dah besar boleh berjalan sibuk mintak dukung, yang si kecik lak sibuk nak lepas dari dukungan. Adeehh..letih aku dibuatnya. Hari nie terasa kejang lak betis aku. Tadi pagi adik sepupu aku call ajak keluar katanya nak gi carik kain untuk buat barut anak dia. Adik sepupu aku mengandung anak ketiga..anak pertama dan kedua sebaya dengan anak2 aku. Masing2 lahir dalam bulan yang sama. Tengoklah kang kul baper dia nak sampai. Rasanya bebudak 2 orang nie aku nak tinggalkan jer.

Kalau korang baca ayat last entri sebelum nie, aku kata ada citer kan? Nantilah aku belum boleh bercerita lagi ar. Aku kena tunggu lagi. Takdelah gempak mana pun.

Oklah aku nak tido kan bebudak nie, si kakak dah kejakan losen sebotol, adik lak dok ralit tengok kartun.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails