Selasa, 24 Januari 2006

Risaunya...

Aku tengah takde mood nak menulis tapi ada mood nak menaip..boleh ker camtu? Ahh..bantai lah..

Well, aku tengah risau memikirkan keadaan hubby. Dia mungkin kena BRONKITIS (betul ker ejaan nie?). Dia pegi hospital buat full check-up. Aku risau sebab impian untuk aku menghabiskan coti seminggu dengan parents aku mungkin tak kesampaian. Nyampah tul ar.. Aku dah lama tak balik jumpa diorang. Dah tentu mak, bapak dan adik badik len len tu rindu dengan Julia. Nak kata diorang rindu kat aku, tiap kali balik diorang terpa Julia dulu especially bapak. Kot kalau bapak terpa aku harus aku pun terperanjat giler. Sebab bapak mana pernah tunjuk rasa rindu dia kat aku. Ececehh...konon2 ler tu.

Hisshh..mintak2lah hubby cepat baik. Hati aku sebenarnya berbunga riang. Hubby sekarang nie dah mula kurang merokok (mungkin sebab sakit yang dia hadapi sekarang). tulah...yang buruk berlaku tak semestinya memberi kesan negatif. Wuiii..berfalsampah lak aku nei. Tapi memang betul pun. Mungkin benda nie nampak tak baik tapi sekurang2nya hubby dah amek inisiatif untuk kurang merokok. Mana tau, lepaih nei dia terus benti..yeay..sioknya Fat Choy (pinjam dari iklan TM)..hahahahaha

Kandungan aku dah masuk ke Trimester ke-2 dah. Rasa loya tu kekadang datang gak tapi tak macam sebelum nie. Alhamdulillah...last week masa gi check up, doktor kata semuanya ok..harapnya semuanya berjalan dengan baik sampai hari aku bersalin nanti.

Kalau balik KL boleh ar buat BBQ lagi, heh heh heh...panggil sumer adik badik sepupu peh tu ajak diorang tong2 untuk BBQ tu nanti. Kalau orang cina dok celebrate Raya diorang, aku lak amek kesempatan nie untuk buat family gathering. Kira ok ler tu. Merapatkan tali sillaturrahim la katakan. Tapi ndak ker diorang berkumpul. Cuba jerlah.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails