Khamis, 11 Januari 2007

alahai..my hubby

Kejadian nie berlaku 2 malam lepas..dan bukan pertama kali berlaku pun tapi kejadian nie ada skit kelainan..

Hubby hampir setiap malam suka menonton tv sampai lewat malam. Selalu jugaklah aku terjaga tengok tv tengok dia. Dan selalu jugaklah mulut aku nie dok pot pet pot pet pasal tv tu terpasang sampai kul 2-3 pagi.

Dua malam lepas terjadi lagi. Aku tak kejut dia tapi aku terus tepuk kuat2 tilam. Dengan cermin mata yang masih di mata, hubby dok jawab sambil tersengih "hehheh..saya tengah tengok ar nih" Aku nak marah ada nak gelak pun ada..tapi dengan nada serius aku jawab"tengok apanya dah kul 2.30 nieh". Hubby pun bangun tutup suis dan sambung tidur.

Aku ingat kot lah dapat tidur lena kalau anak2 tak ngengek mintak susu. Hubby pulak yang buat hal. Makanya aku nieh bukan ada dua baby tapi kena tambah lagi satu BIG baby nieh. BIG baby nie 'special' skit la layanananya..hahahhahaha

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails