Rabu, 17 Januari 2007

dua beradik..

Setiap kali balik dari kerja pastinya Julia menyambut aku dan hubby dengan senyuman dia (gigi mancung sebab hisap punting, susah tul nak pisahkan dia dengan punting tu). Tak aku sedar petang semalam tuh rupanya dia selsema, hubby yang perasan pun. Ingat kot Julia sorang rupanya si Lidya pun sama selsema.

Malam tadi langsung tak boleh tido, lepas Julia mengengek (hidung tersumbat), Lidya pulak mengengek. Pagi nie bangun tido pun rasa melayang jer. Baru anak dua aku dah camnie..tak dapat aku bayangkan mereka yang anak ramai tu camner pulak. (konon2 rasa insaf ler tuh)

Sebelum Julia selsema hari tu, aku dah 'terkena' dah. Julia mintak aku buatkan susu. Aku pujuk dia "kakak mintak kat ayah buatkan, ayah buat sedap". "Mak aa wat, mak wat dap". Hubby dengar terus gelakkan aku. Hampeh tul. Julia akan berusia 3 tahun bulan November nieh. Tahun depan aku ingat nak hantar dia ker taska. Tujuan utama pun bukan apa, aku nak dia belajar berkawan.

Lagipun adik sepupu aku bekerja kat taska, boleh ar dia tengokkan sama. Tengoklah nanti. Takut ada 'orang' (aku ler tuh) tak senang punggung memikirkan si Julia. heheehehehe...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails