Khamis, 11 Oktober 2007

Raya yang menjelang

Sedih pulak rasanya nak pegi keja hari nie. Pagi tadi masa nak pegi keja Julia menangis beria2. Julia demam dan adiknya si Lidya pulak baru jer nak baik. Malam tadi aku dah bagikan obat tapi panas badan dia belum gak reda. hhmm..aku pulak mata dah sepet jer sebelah. Tetiba lak mata aku bengkak. Bila masa aku intai orang lak nie?..intai blog orang ada ar..hehehehhehe

Malam tadi sempat lagi aku gi kedai jual baju kat belakang umah. Beli hadiah untuk mak, bapak serta mertua aku. Nak bagi duit raya mang tak dapat. Sekurang2nya dengan duit gaji yang aku dapat tu boleh la aku beli 2 kain pelekat, 2 kain batik dan 2 tudung. Hubby senyum jer tengok gelagat aku.

Malam tadi jugak aku 'miss' detik bersejarah melihat anak watan Malaysia yang pertama ke Angkasa. Masa tu aku dok sibuk dok tengok kain2 untuk dibeli. ahh..nanti time nak mendarat sok aku tengoklah (ayat penyedap rasa jer nie).

Ramai orang dah start cuti hari nie, aku pulak start cuti esok. Aku bakal mula bekerja 22hb nanti. Wuiiih..lamanya coti..inilah masanya aku nak lepas dendam cuti aku. Cuti tahun nie jadik banyak sebab bulan March ke Mei tu aku dok umah cuti sakit. Balance cuti tahun tinggal 4 hari. Ahh..cukup ar tuh, 2hari untuk bulan November dan 2 hari lagi untuk bulan Disember.

Apapun, aku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua rakan2 bloggers tak kiralah sama ada yang ada tinggalkan jejak mahupun yang cuma membaca sahaja. Moga raya tahun kali nie lebih meriah dari yang sebelumnya..Insya Allah

JOM PEGI RAYA!! (ala ala jalan jalan cari makan style Maria Tunku Sabri)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails