Jumaat, 18 April 2008

kena tag

Hah..pulak dah kena tag dah..kawan baru nak kenal dah tag pasal 8 perkara mengenai aku..nie kira2 nak tau perangai aku la yer…dak kimie namanya..

okaylah..antara 8 mengenai aku yerlah...

1.) aku nie kalau dapat gelak memang ler macam pontianak..mengilai2..sampaikan pernahkena tegur dek ramai orang

2) aku nie sensitif..cepat nar nak kuar airmata (biasalah kan nama pun orang pompuan mestilah sensitif)

3) aku ada abang yang baru keja kat Alor Setar..dulu rasa macam dia tu takde masa depan tapi kami sekeluarga bersyukur sesangat dia dah berubah..

4) aku ada adik perempuan tahun 31tahun yang masih lagi bujang dan sekarang nie bapak panggil dia puteri kesayangan (jeles aku tau..sebab dulu bapak yang panggil aku puteri kesayangan dia)

5) aku suka tengok benda2 gadget yang teknologinya tinggi…kalau aku nie kaya, sure benda2 macam itulah yang aku…(skrg kaya gak..kaya kasih sayang dari keluarga dan kengkawan…hehehehee)

6) aku nie mulut laser..(laser ker?..tapi sedang cuba untuk kurangkan..yerla tu… :p)

7) aku kidal…yer dalam 5 adik-beradik yang masih ada nie aku sorang jer kidal..mengikut acuan bapak dan arwah uwan aku yang kidal ler..

8) aku suka layan kerenah bebudak kecik ..innocent jer..gelak bila diagah..cakap tah apa biji butir..

hah..tulah serba sikit (ada banyak ker?) 8 perkara rambang pasal aku…

nak kena tag orang lain ker? Alamak aiii…kesiannya..takperlah aku tak nak paksa orang ler..saper rasa nak citer pasal diri dia..citerlah..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails