Jumaat, 11 November 2005

Mood Raya Lagi ker?

Takde benda yang menarik hari nieh..Cuma malam tadi aku gi beraya umah ofismate hubby. Si Julia pulak tak reti dok diam. Menegur semua tetamu. Mulut ntah apa biji butir cakap ntah. Anak2 ofismate hubby pun suka kat dia. Julia pulak memang suka dgn suasana yang reramai nie.

Sejak dah ada anak nie pulak, orang dah tanya dah banyak ker collection duit raya anak. Alah..banyak ke sikit ker aku tak kisah. Yang penting aku beraya dengan sedara mara aku. Maklumlah jumpa pun setahun sekali itupun kalau bernasib baik, kalau tak, langsung tak bersua muka.

Aku dok nengok2 kalendar 2006. Fuhh...bestnya orang yang kerja kat KL nie ek. Maunya tak seronok, bulan January bulan paling banyak coti ler. Bermula dengan cuti tahun baru peh tu raya haji pada 10hb peh tu lak start 29hb & 30hb cuti raya cina diikuti lak dgn cuti awal muharram 31hb peh tu sambung lak cuti hari wilayah. Wuih..kenyangler korang dek coti ek. Jeles aku dibuatnya tau.

Belum habis tahun 2005 aku dah 'usha' dah kalendar 2006. Tak senonoh tul aku nie kan? Apalak, aku bukan apa lar, aku nak plan coti for the next year. hah..yerlah tu..macamlah aku nie banyak coti pulak.

Mertua aku ada ura2 nak buat open house tapi dia takut kitorang tak cukup kakitangan, memang pun. Aku pernah buat 'open house' dulu.. rasa nak tercabut tumit nie dibuatnya. Tapi aku tak serik tau, seronok gak tapi tulah aku dok dgn mertua rasa segan tu lebih menebal. Masa cengginilah yang membuatkan aku nak cepat2 beli rumah dan dok umah sendiri. Apakan daya aku..hubby aku selalu sangat beralasan untuk terus tinggal dengan parents dia. Sabarjerlah...

Oh..ya, mertua aku pun bercadang nak buat majlis hari lahir tapi tak pulak dia cakap nak wat kat mana. Aku pun malaih nak menanya. Kalau ada, aku bersyukur dgn rezeki yang Julia dapat. Kalau jadik, insya Allah aku jemputlah nanti kengkawan yer. Kalau tak, diam jerlah.hehehehe

Okaylah cukup dulu citer nie. Aku tengah takde mood nak layan blog buat masa nieh. (Tengah kering idea sebenarnya nieh..hahahahahaha)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails