Jumaat, 6 Ogos 2010

Bila pakai mekap

Dah kalo orang pompuan, bermekap nie mang minat.  Orang pompuan kan suka benda yang berwarna warni.  Tak caya eh?  Kot tak, takkanlah semua katalog jualan yang 'striking2' jer beb.  Tu semua nak menarik perhatian la tu.  Kebanyakan orang perempuan memang suka sangat2 shopping.  Kot tak suka dengan shopping tu kan confirm dia berlakon jer kata tak suka..kakakakaka [pepandai jer buat teori sendirik yer..]

Ok..

meh aku nak tunjuk dengan korang..gambar aku mekap..lain sesangat woo..[malu ar nak kata cantik..kakakakaka]*konon2 ar malu, sekali kena puji hmm bukan men lagi kembang vontot n hidung* kakakaka..




Ini aku ada sapu foundation stick, concealer, gel eyeliner, loose powder, eyebrow pencil lipstick n lipstick gloss..

aku buat kurang setengah jam..[agaknya kot]

rambut siap blow kat salon tu beb...kakakaka



Nak tengok muka tanpa foundation tak? .....jeng jeng jeng...

.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
.............
..............
...............
.
.
.

ada nampak tak perbezaan? sikit punya lebam mata aku..yang nie w/o foundation..

jadiknya, kalo aku pi keja or ke mana2 akan nampaklah 2 rupa ini takpun silap2 langsung tak pakai mekap.  Aku pakai foundation ikut mood tahap kerajinan [eleh nak jimat foundation tapi tak nak ngakut] kakakakak....


p/s: selamat berhujung minggu yer...

4 ulasan :

  1. comei tul lah bila pakai mekap ....memang beza kan bila mekap....

    BalasPadam
  2. Ida...tu mekap sikit je tu dah nampak kelainannya...patutlah artis tu kadang kita tgk cantik je kan...

    Tapi akak tak boleh pakai eyeliner...nanti nampak garang...

    BalasPadam
  3. asal sendiri happy ok la.. hehe

    BalasPadam
  4. mama qistina, beza mmg beza..mcm langit n bumi..

    kak anie, most artis mcm kita jugak kak..sbb tu dorang kena jaga penampilan supaya nampak cantik selalu..

    abah zino, kalo mekap mang happy jer bah..x mekap kang sbb takde mood..hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails