Khamis, 19 Ogos 2010

Cian Lidya..

mintak mahap la yer..update untuk minggu nie mang caca marba jer..almaklumlah kan..citer panjang pun tak gunak..

Aku nak citer pasal anak aku no.2 si Lidya.  Petang semalam balik dari keja tengok dia dok jalan tengkak2.  Ingat perhal upanya tapak kaki dia luka.  [tension tul ar..gambar ada tapi wayar usb n card reader takde]  eh takde aku tak cover line yer..mang sungguh nie.  Nak citer dalam blog pun takde mood dah nieh.

So pagi tadi..subuh sepie dah mangkit..mintak dimandikan..siap mandi aku cuci luka dia dengan dettol pehtu tampal dengan plaster.  Soh jalan elok2 pun dengkot2 gak jalan dia.  sian lak aku tengok..aku rasa nie mesti dia tak pakai selipar masa main kat luar dengan akak n adik dia.

aku tak updet pun psl posa n berbuka n sahur kan? hah..nak tau naper?  hari pertama jer aku mangkin sahur masuk hari ke2 ilek pocik..saaampai lah hari nie.  sib baik hubby makan lewat sebab dia sendiri takmo dikejut sahur.  katanya nanti tak puas tido..dah subuh baru dia nak mangkit.  baguss tak? waahh so easy kan? kan? kan?

p/s: korang beli kuih raya..baju raya dah eh?  agghh..baru jer seminggu dah ingat tu semua..kakakaka

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails