Isnin, 15 Disember 2008

o oh

Semalam aku tak pegi ke mana2 pun. Special request kat hubby nak makan pizza pun tak dapat. Nasib baik ler si Nora adik spupu aku datang umah. Macam2 la cerita yang kami kongsikan. Tapi sempat gak aku order maggi goreng masa hubby nak kuar umah. Si Nora adik spupu aku ni amat suka pasal internet. Dia selalu rujuk dengan aku pasal internet. (macamla aku nie pandai sangat).

Malam tadi dia sempat lagi call aku bagi tau yang area rumah aku dah boleh masuk internet. Belum sempat aku tanya dari mana dia tau, dia dapat tau dari ejen (tak tau sah ke tak). Caj nya pun murah jer. Eh..ni yang tak sabar ni. Hubby mula ar cuak tu. Dia takut nau kalau aku cakap pasal internet. Sebab dia tau betapa sukanya aku dengan internet nieh.

Hubby pun maklum tujuan utama aku nak ada internet kat umah bukan nak chatting tapi untuk banking.

p/s: bukan dia tau pun pasal blog memblog nie..kalau dia tau sure dia tak minat..hehehehe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails