Rabu, 30 September 2009

Citer Raya

Apa nak citer pasal raya eh..aku pun dah takleh nak kata apa dah. Rasanya tahun nie ok skit kot, hehehe boleh ker ok skit? Tak kisahlah kan janji anak2 esp. kakak happy dan excited jer time beraya hari tu. Hari2 dok mintak nak pakai baju kurung dan tudung baru dibelinya tu. Asal pakai jer baju kurung siaplah dia mintak kat aku tudung 5hinggit dia tu. [macam kena perli jer aku nie]. Tak gak sedar diri aku nie..insya Allah..jgn kata member2 aku, aku pun sure terkujat sama..benda baik ok per kan? [paham ke tak nie? tak kisahlah..aku sorang jer paham sudah]

Mood raya aku hampir terjejas dengan pelbagai peristiwa..tapi bukanlah peristiwa aku tersinggung dengan kaum kerabat aku ker atau dengan kengkawan aku tapi pasal keja dan pasal tm. hah..aku dah malas nak citer dah ..dah hangin, dah berbulu roma[memang berbulu roma pun kan] dah nak tercekik aku dok komplen. Hampeh sungguh..eeeiii..sabarjer aku nie tau. Tak kena kat batang hidung tak tau tapi bila dah terkena tu kan..pergghh..memang silap2 ko leh jadi mak incredible hulk dah..hahahahaha

Hari Sabtu nie aku dah rancang nak wat 'open house'..ada tak kenkawan yang sudi mai? Kot rakan2 blogger nak mai..dipersilakan ler datang ke teratak aku di sebelah Tmn Bdr Senawang nie. Kot nak alamat betul hahh..korang email jer kat aku lady21stcentury@yahoo.com takpun haninapi@gmail.com. Kot lah ada yg sudi nak mai..kot tak sudi takper. Aku pun paham..dapatler lebihnya bahagian makanan untuk orang yang datang...kahkahkahkah..[macam tak ikhlas menjemput jer aku nie kan?].

Kali nie aku tak upload gambar beraya sebab aku mang tak amek pun gambar anak2 pakai baju raya kali nie. Sebab? Takde sebabnya pun..sajer lagipun aku dok ngekor gi beraya kg hubby di Sri Menanti n Terachi. Raya kat Palong hari tu ada ar aku amek gambar tapi gambar adik beradik bapak yang mang tak cukup korum. Boleh? Mood raya tak spoilt tapi mood nak bergambar raya pun takde..camner citer? Aku sorang jer tau sudah..kot ada yang tau n rasa tu..simpankan jer.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails