Jumaat, 14 Oktober 2005

Yeay..!!

Yeay..yeay..besok balik KL..yeay..yeay..besok bukak posa dgn mak n bapak..yeay..yeay..

Hari nie aku taknak citer pasal berbuka lagi dah. Tapikan tadi bapak ada cakap dia teringin nak makan sardin roll. Takper, esok aku balik, boleh ar aku buat utk bapak. Hisk..tak sabar pulak nak balik KL rasanya.
Hhmm..hari nie 14hb Oktober kan? Besday adik aku no. 4 (ateh) yang ke 28. Happy Besday Ateh..Kul 12tgh malam tadi aku dah anta sms, takde balasan dari dia lak. Aku ingatkan dia dah tido. So, pagi tadi aku call tapi terus ke peti simpanan suara (voicemail). Eh..mana pulak Ateh nie? Aku call umah..bapak cakap dia tak balik umah sejak berbuka semalam. Eh..mana dia pegi nie. Laa..upanya gi tido umah Uwan. Apsal la tak bagi tau, bikin owang takut dan cemas jer.

Tadi masa bos sampai opis tetiba jer tanya besday aku dah lepaih lum. Ekleh..apa ke hal la bos nie? Aku pun cakap la lum lepaih bos. Peh tu bos cakap, "Nanti on that day i buy u a cake and share with your family". Cepat2 aku jawab kat bos. "Eh..eh tak payah..malu ar bos". Tapi orang kata rezeki jangan ditolak ek. So, aku nak tunggu masa besday aku tu nanti dia beli ke idak keknya. So, tunggu......

Cepatlah hari esok, aku nak balik ke KL nie.

Selamat Berhujung Minggu Semua!!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails