Jumaat, 9 Oktober 2009

Ek..eleh..

Umah aku dah pun ada tepon..yeay!! Ada promotion kata dorang [ejen tm yer]..pemasangan percuma..yeay!! tapi..pemasangan hanya boleh dibuat selepas 13hb nie..sebab? tm dok wat menambah baikkan sistem..alaaa...then yang paling tak best tu..pemasangan nie semuanya atas nama aku yang aku dok bagi minggu lepaih..maknanya apa kengkawan??.. takperlah janji umah aku dah ada pun tepon then bak kata sorang ejen tu..yang penting akak dapat service. Ha'ah..yang penting aku dapat service..

Apa pun aku ucap banyak2 terima kasih kepada Puan Zana di tm point senawang yang tersangat cepat dan pantas tindakbalas dengan permohonan aku. Kira2 nie imej tm point terselamat dek Pn Zana nieh. Berakhir dah sebuah penantian..cewaahh..tetiba jer kan..

Abih dah citer den psl mentenet2 nieh. Esok malam den ado jomputan ghuma terbuko kawan laki den. wahh..ado laie ghayo..selagi tak abih syawal..selagi tulah ghayo..best tu..eden tak yah masak..very the untung i tau..hari2 tak yah masak..tak yah fenin paler mikir apa yang bakal nak dimasak hari2..tau cedok jer ko. tapi skill masak ko makin lama makin teruk ler jadinya..dah r masak kureng reti jadi bertambah2 tak reti ler jawabnya..heheheehe

dah dekat hujung tahun dah nie..sure ada yang dok pulun tengok kalendar tahun depan kan? [ker aku sorang jer dah tengok dulu??]. kalo korang nak tau syawal next year awal september yer..hah tu dia..syawal tahun nie lum abih dah tengok dah tahun depan punya...hahahaha memang tak reti malu sungguh kan? alaa..bukan apa pun..sesaja jer aku tengok pun..plan coti utk tahun depan..[leh caya ker nie???]

pssstt...korang dok pulun tengok Nurkasih tak?? hubby bukan main lagi siok tengok tauu..punyalah kusyuk hubby nie..dalam banyak2 drama series..citer nurkasih pulun lak dia dok follow..best kan?? best ar gak..korang tengok tak? tapi ada gak citer melayu lain hubby tengok, macam citer rona roni tu..then kalo citer psl nogori tu mang surelah dia tengok..aku tengok gak..sajer sementara tenet lum ada nie kan..hehehe

oklah..takat nie dulu..aku tengah dok pulun upload gambar untuk blog nie..insya Allah, ada kesempatan nanti aku letak yer..till then..selamat berhujung minggu..jaga diri bebaik tau..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails