Jumaat, 12 Februari 2010

Huiii..cantiknyaaaa...

Hari nie sebab mood cuti yang dah terlebih dah mari..

Disebabkan sangatlah teruja melihat kak yuka punya blog yang cantik mantap the bomb.  Aku pun gatal2 ler jari jemari yang halus malus nie nak copypaste gubah tempel-ate bagi blog aku cantik gak..hehehehe

Takott weih..tapi la nie tak yah nak takut2 der..ko tak suka hanya klik2 jer button widget tu hah..pegghh..cantik kan blog aku nie?  cantik kat aku ler..kot tak cantik kat korang takper..

hah pehtu kan sebab aku dah tak tau malu dah..kakakaka [statement bukan men berani mati lagi ko].  takde aku letak gambo anak2 aku pun..aku letak gambar aku yang layu  ayu untuk apa eh?  utk nuffnang..jeles ar tengok korang dpt duit berkepuk2 cenggitu.  Dah ar aku tak leh nak join xtvt nuffnag [yg mostly buat kat KL] tu.

Ada orang nak tulun aku tak?  korang cantik..lawa dari aku kan? hah meh meh..klik klik ler nuffnangnya iklan yer..[osah eh tak tau malu anak omak nie..hheehe]

Hari nie terlebih rajin lak..sampai 2 entri aku letak kat sini..

jom kita bercuti ...yeay!!

2 ulasan :

  1. wah,cantik template ek...hehehe

    BalasPadam
  2. hehehehe..cantik eh? rambang mato ahkak dik..last2 pilih yg nie..blog ila bila nak update eh?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails