Khamis, 4 Februari 2010

Semakin menjadi2..

Semakin hari aku jadi semakin MALAS nak berblog. Dulu2 sblm nie aku sibuk nak internet dirumah so that aku boleh nak update blog aku selalu. Tapi bila dah ada internet kat umah, lain lak jadiknya. tulah padan muka aku kan???

Mungkin aku perlukan coti yang panjang kot..[deii..baru jer coti panjang pasal anak ke Pra Sekolah..lagi mau coti ka? hhehehe]. 'Facebook' atau 'mukabuku' pun penyumbang kenapa aku semakin kurang nak berblog. uiiihh..banyak tul alasan ko yer..tu belum 'cekadak' lagi tu..mang hampehdotcom nya blogger aku nie..

kesian korang tak pepasal korang baca nie sure terkena gak tempias moody kan? eh..takde eh? takde takperlah..bagus r kalo macam tu. Bonus sudah abih lum? aku? Lum dapat ar beb..kena tunggu nak raya sok baru bos bagi..ok gak tu tak kang, menjoli sakan aku time raya dok hah..nganga..huhuhu

Ok ok..meh aku nak citer skit, hari tu masa aku cuti [hari selasa] tu bawak kakak gi gunting rambut..dengan aku sekali gak gunting. Sudahnya aku jadik geram tengok gaya yang tah apa2 kat rambut aku nie. Terus aku hilang mood. Tahlah awal tahun bermula dengan segala yang serba tak kena. Aku jadik 'jammed' beb..muka aku pun nampak macam orang tak sudah jer la nei..menciiikkk..[korang biar betik..takkan aku nak tempek kat sini lak..time tgh cun pun aku tak tempek..kekekekeke<- statement berani mati..wakakakaka..

hmm..hah nie lagi satu..tempat keja aku nak buat trip ke Phuket, 4 hari 3 malam..byr 200 jer ko. aku nak sangat pegi tapi si kecik tu aku tak penah tinggalkan hatta semalam pun. Nak wat camner kan kot anak2 dah besar leh ar tinggalkan kat hubby tu...aaggghhh..tension aku..dah ar..hilang dah mood aku weih...

picture from google images

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails