Selasa, 25 Mei 2010

Salun rambut di rumah..

Hubby suka manjakan aku..ewahh..perasannya aku.  Aku yang suka menggeleseh, menembeng kalah kucing betina eeeeuuuuu memang tak malu.  Takper kalo manja2 dengan suami sendiri takper.  Jangan hubby suka suki nak manja dengan orang lain..hah tu mang ler carik penyakit.  Waah..tetiba ayat ko macam apa jer kan. hehehehe

Sebenarnya nak citer betapa hubby hari ahad hari tu bukan main baik lagi dengan aku.  Tak suruh masak siap 'tapau' lauk pauk, soh aku masak nasi jer.  Selalu kalo bab2 mengemas nie aku dengan hubby bekerjasama[mostly hubby yang buat pun hehehehe].

Sebelah petangnya hubby soh aku rebus jagung yang dikirim dek MIL (mom in-law yer uncle lee..hehhe].  Dalam masa yang sama hubby dok masak hotdog..siap tanya aku nak tak, dia nak masakkan.  uiiihh..aku a'ah kan ajer..sedap gak wohh.  Sambil melayan internet makan hotdog..perggghh nikmatnya haiii.  Dalam dok rileks2 tu tetiba...

hubby : "hah..yang, saya ada idea."
aku: idea? idea apa? nak gi jenjalan ker?
hubby: tak, lebih baik dari tu [sambil tersengih2]
[masa nie aku dah syak nie mesti ada something nieh]
aku: apa idea awak yang baik sangat tu?
hubby: [sambil tunjuk kepala dia] salun ar apa lagi
aku: itu idea baik kat awak, bukan saya ar..
[hampeh tul..no wonder ar baik semacam jer..nak soh aku jadi shampoo girl]
hubby: [tersengih macam kerang busuk sangat2]

Nak taknak kena gak aku cuci rambut suamiku itu.  Dia dok hhmmm..ahhh..siap soh cuci cuping telinga dia tu.  aiii..sabarjerlah...



hah tu tengok tu..dia siap layan tengok katalog tu beb...sebenarnya ada gambar aku dok shampoo rambut hubby tu.  Kakak tolong snapkan gambar tu tapi sangat tak elok nak ditunjukkan kat sini..pengsan korang tengok kang..kakakaakaka

2 ulasan :

  1. Seronoknya ada yang cucikan rambut...relax je...

    BalasPadam
  2. kak anie, tambah lagi..free lak tu..hehehehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails