Isnin, 27 Jun 2005

Nak bergambar punya pasal..

Semalam ingatkan kot sempatla nak gi main bowling dgn hubby. Ntah camner ntah dek kerana nak tunggu giliran amek gambar baby Julia lama sangat (muka hubby pun dah masam giler dah). So, tak dapatla nak gi main bowling. Maybe next week ker..or lain hari ker. (Kaseh, soklan dah terjawab kat sini)

Nak wat camnerkan.. baby Julia punya pasal segala aktiviti semalam jadi caca marba. Tuh baru anak sorang tuh..kalau sepuluh ntah camner la agaknya. (Frust gak tapi seronok sbb tak lama lagi leh ar letak gambar julia kat dlm nie.) hehehehe..

Blog aku dah ada gambo dah.. Terima kasih ler bebanyak kepada cik Izzy kita yg menolong menokok nambah apa2 yg patut kat dlm nie. Jasamu ku kenang ke akhir hayat...cereh.. (Pssst.. Izzy, ada org tiru tak nanti?)

Aku nak share satu insiden yg berlaku pada aku hari Jumaat hari tu. Aku masuk kat satu kedai 'hardware' nie. Memang aku nak beli satu barang nie. Tuan kedainya Cina. Nak kata apek, dia muda lagi. Anyway, dia dok tanya aku "mau beli apa" (slang Cina). Aku pun jawab "nak beli..ala apa tu..mcm ini barang (sambil jari dok tunjuk), filter ke..?". Aala tu yg kita letak kat sinki tu", kata aku lagi. "Ooo...tapis tu, haiya..org melayu tak tau cakap melayu ka?" selamba jerk apek tu pun sound aku. (pedih telinga aku dengar).. Sib baik dia bagi aku diskaun, kalau tak memang aku lompang apek tu. Malu sebenarnya. Apa alasan aku? Aku ingat barang tu tapi aku dah terlupa nak cakap jer. Biasalah.. nak cover malu ler tu.

6 ulasan :

  1. lawak aar apek tuh..lompang jer jer apek tuh tk sayang mulut tul..



    - Aku lah Izzy Tuh -

    Muehehehehe

    BalasPadam
  2. tak nak ahr..kot kang dia lompang akak balik ti.. lagi malu ti

    BalasPadam
  3. Lor,ta jadi rupanya..hehe! tak pe next time leh main.

    Tul lawak ar apek tu..kang lompang tak dpt plak diskaun ekk.! hik hik hik..

    BalasPadam
  4. huhuuusss.. ganazzz.. nak lempang apek.. :P

    BalasPadam
  5. kalao sebagai wirawan terulung,
    haku bekhend kan jer sampai bisu...
    huhuhu

    BalasPadam
  6. kak seri n wirawan,

    sib tahap kesabaran masih tinggi, setinggi menara kl tuh..tak tu dah lama dia kena flying kick..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails