Khamis, 15 September 2005

Posa n Raya

Bulan Puasa dah nak dekat dah nie..kebanyakan tukang jahit dah taknak terima tempahan. Aku langsung tak teringat nak menempah baju. Adussss…nampak gayanya kenalah aku beli baju dah siap.

Hopefully by the time hari raya Julia dah boleh jalan..hhmm boleh ar dia pakai baju kurung yang sama corak dengan aku. Hubby lak pakai baju melayu yang sama kaler dengan kami. Tahun lepas aku tak dapat nak beraya sangat sebab masa tu aku masih dalam pantang dan banyak makanan yang aku tak dapat nak ngap. Rasa macam aku masih berpuasa gak.

Citer pasal raya jer aku nie..posa dah ganti lum? Tengah gantikan lah nie. Insya Allah by the time nak dekat posa..posa ganti pun habih..Insya Allah. Hah..pada saper yang lum ganti tu ganti cepat ek..kot nanti berganda lak jadiknya. Cereh cakap kat orang pandai diri sendiri pun tak betul. Hahahahaha

Anyway, tahun nie aku dok pikir2 lagi nak pilih tema kaler untuk baju raya nie. Almaklumlah…first time beraya as one new family la katakan. Hehheeheheh

Dahler citer pasal raya nie..kot nanti orang ingat aku over excited nak beraya pulak. Tak lama sure banyaklah kuih muih yang tak pernah kita nengok bersepah2 kat gerai. Beli benda makan time lapar memang menakutkan. Kalau boleh itu nak yang ini pun kita nak. Kesudahannya besok pagi buang dalam tong sampah.

Kali nie aku nak disiplinkan diri..taknak beli benda makan yang bebukan tu. Kalau nak beli gak, suoh hubby jer yang beli pakai duit dia. Hahahahahahaaha jahat tul aku nie kan? Bukan jahat..nakal jer..heheheehe

Okaylah..aku nak sambung kerja jab peh tu kang aku datang balik..ok..adios my fren.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails