Rabu, 14 September 2005

Tentang 'DIA' (aku)

Laaaa....apa kenalah aku letak tajuk camtu..ahhh lantak ar..janji dia ber'tajuk'. Memula aku taknak bercerita pasal hal nie. Bukan apa, nanti apa lak orang fikir pasal aku. Lepaih tu aku pikir balik..laa..pedulik apa orang nak pikir pasal aku pun. Masing2 ada perangai masing2, lagipun bukan semua bagus pun (termasuk akula tu) Anyway, apa yang aku nak ceritakan sebenarnya langsung tak de kena mengena dengan aku. Hahahahahaha

Ada orang malah aku pun pernah terbaca dalam majalah. Untuk menilai diri sendiri kita kena selalu buat penilaian. Penilaian yang macam mana? Ianya adalah untuk kita mengenal pasti apa yang baik dan apa yang buruk tentang diri sendiri. Aku dulu pernah buat..laaaaa..terus aku koyak kertas hasil penilaian tu. Mana taknya banyak sikap negatif daripada sikap positif. Tapi lepas tu aku buat lagi. (yelah tak puas hati ar kan..bila nengok keputusan yang banyak negatif). Kali nie memang betul. Masa tulah aku buat perubahan sedikit demi sedikit. Okaylah kan..nampaklah perubahan tu. Yang tak bestnya..orang lain tak perasan langsung perubahan sikap aku tu..cehh..hampeh tul.

Kali nie aku nak buat tapi takdelah buat senarai lagi dah..apa guna internet kan kalau tak digunakan sepenuhnya. Hahhahahaaha..hhmmm seronok pulak buat penilaian macam tu. Tak taulah korang suka dengan benda macam tu ke tidak. Walau apa pun..benda2 macam nie memberikan impak (impak?..fuh dasat bahse aku kali nie) kat aku. Macam yang aku buat kat blog din, (promote tu din..hehehehehe) seronok rasanya..hehehehehe

Kalau korang nak buat kuiz tu..pegilah kat sini.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails