Sabtu, 31 Januari 2009

Apa citer?

Aku ingatkan bila dah coti dok umah seminggu boleh la jengok2 internet.  hmmm...hampeh..kali nie aku dapat layan internet sebab aku kat umah MIL.  Hubby dok pegi tengok NS vs Melaka kat Stadium Paroi nun hah.

Apa yang aku buat sepanjang bercoti seminggu nieh?..hhmm..macam2 jugaklah.  Niat kot nak mengemas umah pun hanya boleh dibuat esok (kot ler aku rajin).  Dah sedap coti bermalasan..jadi lagi malas dan lagi 'tembun' aku dibuatnya..heheheheehe

Tak terasa coti seminggu berlalu dengan pantas.  Seronok?  Itu dah semestinya..mana tak seronoknya beb, ada jer aktiviti aku.

Nipun aku dah nak chow balik umah..takut kot nanti kena sound balik malam sangat.  Almaklumlah..ada baby kan.  Cakap pasal baby nie kan..Baby Dania dah pandai nak tegak badan kat meja.  Itulah aktiviti terbaru dia.  Nanti aku letak gambar yer. Hari tu masa dia kat Melaka lagi dah pandai merangkak dah.

Lasak sungguh si kecik nieh..badan dia susut sesangat.  Kalau aku bagi susu botol harus la dia taknak, ayah dia suap or orang lain mang confirm habis.  Sabarjerlah.

Ok..apa2 hal hari Isnin (tu pun kalau aku tak sibuk dengan month end closing) aku cuba upload gambar masa aku bercoti hari tu..

SELAMA BERHUJUNG MINGGU SEMUAAA....!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails