Selasa, 28 April 2009

Berita gembira..

Aku nie betul ar sewel...(orang betul2 sewel jer tak ngaku dia sewek ek..hehehe). Bila datang satu berita sedih yang memang membuat kita bawah (down) giler..Allah swt tu Maha Mengetahui..diganti dengan pelbagai berita gumbira..





Aku pun tak tau mana satu nak bagi tau berita gembira nieh...hhmm..tak kisahlah yer..janji aku akan kepergian ke suatu tempat..ecewaaahhh...macam poyo je, macamlah jadik nieh..heheehehe. Bos aku dah start pok pek pok pek balik. Almaklumlah kan...dah hujung bulan nieh..member very2 tension ar. Kat mana lagi dia nak lepaskan rasa marah n geram dia tu kalau bukan kat aku yang satu2nya pekerja dia nieh. Tapi sejak dua menjak nieh bos aku layan aku baikkk jerrr. Berborak sakan jer dia dengan aku (yang buat kerja aku tertangguh jer ..eh bukan pasal lain ker? heheheehe).





Hubby pun dah takde lagi moody kat aku..yerlah kan ..u know i know lah what happened. Lagipun time2 aku dah gaji nieh kenalah dia extra baik kat aku..hahahahaha (gelak jahat). Hubby gaji lewat seminggu dari aku..so, kalau dia dah sengkek (mang dia selalu sengkek) kenalah dia minta jasa baik aku menolong apa2 yang patut. Bila dia dah gaji boleh ar aku claim balik tapi jarang pun dia bayar balik. Tapi aku nie mana reti diam..hari2 aku dok ungkit dok sebut..nak tak nak kena gaklah dia bayar kat aku. Tupun dia sound aku nie berkira sangat kat dia..aku wat tak layan..muka selamba jerlah. Janji dia bayar hutang kat aku. Hukum hutang kenalah bayar kan? Saper soh cakap nak pinjam..heheheheehe aihh..mana leh keep the change jer weihh..tokey balak pun leh bankrap tau kalau macam tuh.





p/s: korang (all the binis) jgn tunjuk yg korang tuh macam berduit jer tau..kot dia nak pinjam duit dari korang pandai2 ler tipu kata korang pinjam kat parents korang ke apa ker..sok nanti dia naik lemak kalo asik tulun hubby korang tuh..(aku belajar dari pengalaman)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails