Selasa, 21 April 2009

Ntah bila..

Best tul..mohon coti sehari tapi dapat 3 hari...best kan? yerlah aku off hari sabtu hari tu peh tu sambung ke Ahad peh tu lak sambung lagi ke Isnin..siok oo..(dalam hati Tuhan ajer yang mengerti hati ku ini...huhuhu).

Aku tak dapat balik KL..dah moncong pehtu tarik muka pun tak jalan gak.  Sudahnya dok umah dengan anak2 3 hari tuh.  Dah memang nasib aku la kan.  Nak wat camner..sabarjerla(memang tengah sabar jer ni..kot tak sabar, harus aku panggil bapak mai jemput aku balik ke KL tuh).

Macam biasalah kalau dah terlebih skit hari cotinya anak2 aku nie mula ar menggeleseh semacam jer.  Aku rasa macam nak jer resign kerja aku pehtu dok umah jaga anak2.  Tapi tulah keadaan tak mengizinkan dan kalo boleh aku nak duit EPF (simpanan nie jer yang aku ada pun) bertambah sehinggalah aku pencen sok..hhuhu..

Sepanjang coti tu pun aku jadi (konon2 jer) surirumah yang terlebih rajin ko.  Maunya tak, boleh lak aku menjemur tilam2 sekali dengan kapet (alaa..yg murah jer).  Semuanya aku buat selepas kami anak beranak makan tengahari.  Aku tau hubby heran tapi dia tak cakap banyak (takut aku majuk daa).  Aku yang geram tu (tapi aku diam) dia langsung tak pujuk baby Dania dok terjerit2 menangis sebab dengar suara aku tapi tak nampak aku masa aku dok mengemop tingkat atas.  Boleh lak hubby kata payah nak pujuk si baby nie sebab memang dah peel dia yang tak reti melalak tapi tau nak menjerit jer..hhmm..sabarjerlah. (sabar sangat ler aku nie kan?).

p/s: aku tengah dalam penantian satu berita nieh..masih dok tertanya..suspens ar weh..bila dah confirm nanti aku citer kat sini ek...insya Allah..


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails