Sabtu, 25 April 2009

bukan rajuk..

Aku bukan merajuk..cuma perlukan ruang dan masa untuk tenangkan fikiran..(eleh..koyo jer ayat aku nieh). Aku takde ar menghadapi masalah yang besar sangat pun. Alaa..biasalah kan manusia nie selagi bernyawa selagi tulah ditimpa dek pelbagai masalah yang tak berkesudahan.

Berita yang aku nantikan dahpun aku dapat. A bit frust but then syukur sangat2. Alhamdulillah.. yerla kan frust lelebih pun bukan leh jadi baik pun silap2 aku yang jadi sakit. hah..cakap pasal sakit..la nie aku lak kena selsema dan batuk (tapi bukan sebab dari rasa frust aku sakit yer..huhuhu). Tapi sebelum tuh si Lidya kena demam dek benguk..tulah silap aku gak (aku ke? hubby tuh ar..puluh kali ajak gi bawak nak untuk injek dia wat derk jer). Sian Lidya tapi Alhamdulillah..demam dia pun sehari jer. Dah boleh lompat2 dari katil lagi. Syukur sangat2. Apapun risau gak aku dibuatnya.

Eh..aku nak tanya ar kat korang..apa perasaan korang bila orang yang korang anggap macam sedara sendiri tapi dibalasnya dengan perbuatan yang korang sendiri tak nyangka..like hhmm camner eh..tahlah bila aku ingat benda nie aku rasa sedih giler. Tapi bila aku pikir balik well..this is fact of life. Kita akan jumpa macam2 jenis orang. Macam2 hal n macam2 kerenah..yang penting janganlah kita pun nak buat macam tu. Betul tak? Betul!!

Tah apa la aku melalut nieh...oh ya all in all..dalam rasa tak siok, sedih dan hampa tu..masih ada rasa gembira..rasa syukur tak terhingga..

Happy weekend semua..!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails