Jumaat, 8 Mei 2009

gambar coti..




Gambar nie diambil dari belakang bilik kitorang dok. Aku tak tau ar kot nie ada kena mengena dengan Tasik Chini ke tak..Suasana yang teramatlah damai sekali..dok mengadap tasik/kolam buatan (aku pun tak pasti dan maleh nak bertanya kat staff situ) sambil2 tuh makan keropok. Wahhh..mang ler best ko.

Kecik sangat ker gambar nie? Tak kisahler yer..janji ada gak ler gambar. hehehehe Aku nie macam tulah kalo dah nama gi makan angin tuh..takkan ko nak dok jer kat bilik kan? Mang ler aku jadi 'mati kutu' dibuatnya.

Malam kedua hujan turun mencurah2..wuiihhaii best ko belengko jer dalam selimut. Rasa maleh jer nak mangkit dari tido tuh..huhuhu Nak pulak pasang air-cond..belesup jer..sejuk jer rasanya..wahh..bertambah ler tahap kemalasan ko jadiknya..hehehehe

Esok kita bercoti yer...Selamat Bercuti dan berhujung minggu yer. Aku dah plan nak gi melawat anak sepupu hubby esok petang. Lain2nya dok lepak kat umah jer kot. Takut kot hubby tu kang dok menyound aku..asik nak berjalan jer kejanya..hehehehe
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails