Jumaat, 19 Mac 2010

Lidya Masa Tembam

This is Lidya Camelia..our second daughter..she'll be 4 coming July.  This is she now.  She is so funny..the way she talk..makes us laugh out loud.  Her smile...aahhh..the dimple on her right cheek makes you want to smile too.


alamak..tak dapat lak carik gambar dia terbaru..alone

yang ada pun masa dia makan dalam tido tu kkakakaka









Rasanya aku penah letak gambar yang kat studio nieh..masa nie baru jer abih kenduri cukur jambul.






perasan tak..rambut dia tang tengah takde? kekeeke..dia dgn kakak kecik2 rambut begitu, Dania tak pulak..tapi ketiga2 mereka berambut kerinting tak macam aku berambut lurus..huhuhu





p/s: sebenarnya nak letak gambar yang aku buat 'make over' masa kat midvaley tu..rasa malu ar pulak..kakkaka [tetiba jer..] nantilah kot aku tak malu sok aku tayangkan kat sini..tingat lak kawan aku pun ada buat gak..pakai topi koboi lagi..heehehehe memang rasa cun giler ar masa tu beb..

2 ulasan :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails