Rabu, 3 Mac 2010

Makan dalam tido?

Harapnya si Lidya dah besar nanti tak marahkan aku. Lidya, kalau malu, nanti mak delete yer..tak pun Lidya sendiri padam, mak bagilah password mak sok nanti..[as if!!]

Ingat nak letak video masa aku dalam pantang dok mengagah si Dania tapi boring ar pulak.  Ewaaahh..mementang ada 3 anak kecik2, statement tak agak-agak tu..kekekekeke

Gambar nie aku amek masa kitorang dah on the way balik dari Palong.  Maklumlah cuaca panas kan, bila kena aircond kat muka dalam kereta haruslah rasa ngantuk tak hingat gitu..hehehehehe

Masa bapak isi minyak kat stesen minyak Petronas, aku sempat beli jajan untuk anak2 aku [untuk aku sebenarnya tapi kata untuk anak..hahahaha]

Nak jadi cerita, aku dok menyuap keropok ke mulut aku sambil tu mulut Lidya pun aku suapkan. Tak sedar langsung masa tu dia dah lalok jer.  hhehehe..tau2 dia dah lentok kat badan aku tapi mulut masih lagi dok mengunyah.


Aku dengan Ateh beria2 gelak time nie. Bila berhenti suap kat mulut dia, boleh lak terbuntang balik mata..kekkekeke  Lidya..Lidya..tah pangai saper ler ko ikut agaknya nieh.  Dah pasti bukan dari aku..kakakakakaka.

2 ulasan :

  1. Heheheh...comel gambar tu...mesti dia tak delete...sebab comel...susah tau nak dpt gambar tu lagik...

    BalasPadam
  2. hehehehe..bila ingat balik mang kelakar tau kak..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails