Rabu, 31 Mac 2010

OLE OLE DARI JAKARTA OLEH YUKA LUV

NAK BAGI TAU..INI STICKY MODE ATAS CUBAAN TUAN PUNYA BLOG UNTUK MEMENANGI CONTEST DARI CIK PUAN YUKA-LUV..silalah scroll ke bawah untuk entry terbaru [kot ada ar..kekekek]

Aku nak bagi tau..
Inilah percubaan aku
Pasti bukan yang pertama..
Inilah peraduan dibuat dek yuka-luv
Demi pemergiannya bercuti ke Jakarta/Bandung
4 hari 3 malam adanya
oooopsss..ampun dipohon pada yang membaca
kat atas tu tiada pula berirama
tidak mengapa asalkan ada yang paham
eh..eh..atau ada kah yang tidak paham??
atau sengaja tidak mahu faham...

Waaaah..cik puan yuka
tentulah sampai di sana
Di Jakarta lah takkan Malaysia pula
Terus dia menjadi jutawan segera
membeli belah agenda utama
kak, saya nak tanya
takkan membeli belah sahaja
tak mencuba spa di sana?

Dah pun kembali dari bercuti di luar negeri
Agak2 di tempat kerja jalannya masih diingati?
Wahai kak yuka janganlah kecik hati
Saya cuma nak sedapkan hati
Sebab saya tak pernah pun ke sana lagi..heehehe

Wahai yuka-luv yang baik hati
harap-harap peserta ini disukai
hadiah diberi seikhlas hati
yang menerima mestilah suka hati

hubungan link sama erti
di sini saya letakkan 2 kali
tak boleh letak lebih 2 kali
takut kot hadiah tak seperti yang dihajati

kalo setakat kain batik jawa
kat sini pun ada
oppss..alamak terlebih sudah
macam apa yang stacy dok kata

alahai eloklah saya berhenti disini
kot nanti yuka-luv pandang sepi
sebab bahasa bukan main lagi

6 ulasan :

  1. sama-samalah kita lihat ye...saper yang kena...hehehhe

    BalasPadam
  2. Hi Idahani, wow! You in Indonesia? Bet you enjoying the exotic dishes. And smoking your credit cards, ha ha.
    Get a few of those Indon bateks, they're beautiful.
    Have fun, and sing Bengawan Solo, ha ha, Lee.

    BalasPadam
  3. kak anie..saya doa dapat ar hendaknya amiiinnn..heehehehe

    eh uncle lee, it was not me la pegi Indonesia..a blogger fren yang pegi..i paling jauh pun pegi hadyaai..hehehe

    BalasPadam
  4. Hi Idahani, Oooops, da silap bacha, ha ha. You know la my sebelum Merdeka bahasa.....
    better comment in English, otherwise get silap for marriage proposal, itu la lecheh, ha ha.
    Have a nice day, Lee.

    BalasPadam
  5. hehehe..uncle lee, tak per belajar dari kesilapan..lama2 sok u sure pandai..

    thanks for stopping n leave comment here..have a blast weekend ahead..

    p/s: tgh dok nyanyi lagu 3 kupang dlm hati n time balik rumah nyanyi dengan anak2..heehehe

    BalasPadam
  6. Hello Idahani, you asked me a question in my pondok. Senang datang, have answer for you.
    Best regards, Lee.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails