Rabu, 29 Julai 2009

ekleh..aii..

Kalau korang nak tau kan..aku leh pulak tersasul..tersilap..boleh pulak aku gi letak gambar si Dania sekali kat dalam posting semalam. Aparaaa...anak sendiri pun aku leh tak cam..mengong ke apa aku nie..hhuhuhuhu. Aii..baru jer anak 3 tu beb..hahahaha..camner leh tersilap daa..aku pun fenin..ingat kot Lidya bila aku tengok lagi sekali...lor..si dania upanya..

Hari nie genap ler si Dania tuh 11 bulan..pergggh...bulan depan dah setahun. epp..no tambah2 at this time of moment yer. And aku selalu pastikan takde 'accidante' ...hahahahahaa

Banyak benda nak citer sebenarnya tapi tulah kan..dek konon sibuk [sibuklah sangat2 yer]. Yerlah dari satu citer ke satu citer...last2 semuanya terperap jer..

Nantilah..sok bila aku dah senang sok aku citer ek...so, sabau skit kengkawan..sayang korang...ececeeh

p/s: tengah sibuk download gambar nieh...(macamlah banyak sangat..hehehehe)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails