Jumaat, 17 Julai 2009

Nak lagi cantik?

Aku baru jer dok menerai(cuba) mekap nie. Tak sangka lak aku terus suka. Memula tu rasa macam takut gak tapi bila aku dah baca dah paham nak pulak aku dah cuba..pergggh...best la pulak benda alah nieh.

Ok..ok..masa memula dapat tuh dah tak sabar dah tapi sebab benda alah nie ala2 'loose powder' kenalah aku bawak balik umah mencuba. Cara2 nak pakai dia korang leh carik kat u-tube atau pun kat ehow.com.

Aku guna samplenya dulu. Rega? oklah not bad..botolnya kecik jer. 'starter kit' harganya RM34.90. Jenama dia ialah Signature Minerals. Aku beli kat simplynaturale.com. Kot nak beli direct dgn signature minerals tuh pun leh yo. Tapi sebab ko tak yah nak bayar rega posnya..kira
oraitlah kan. Lagipun leh bayar thru bank transfer..sonang baitu.


ini set yang aku beli hari tu..dorang hantar dengan pos express. 1 concealer, 2 foundation, 1 translucent and 1 blusher..
(kalau tak cantik gak aku tak jamin tau..ini pendapat aku sorang jer yer..korang nak ikut..silakan taknak ikut pun takper..aku tak paksa k..)






memang jimat tul masa bila pakai nieh..aku tak yah nak susah payah cari span..semuanya guna berus jer. sapu bagi rata...tahan lama pun yer gak..muka pun nampak gak bezanya. nampaknya mcm tak pakai bedak jer ..so apa lagi..jom2 kita bermekap hari2. hehehehehe





Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails