Selasa, 21 Julai 2009

rilek..santai di rumah jer..

aku tengah rileks..santai di rumah MIL..pepagi tadi hantar anak2 then terus ke KWSP. Urusan biasalah kan...tentulah nak kuar duit KWSP. Alhamdulillah...segalanya berjalan lancar. Tapi tulah kan..(mesti nak bertapi gak aku nie). Tupun sebab surat pengesahan dari bank tu tarikhnya kena renew...bololah la kami ke bank then patah lik ke KWSP..perghh..mang service dorang superb ar beb..sangat cepat dan mesra sungguh..

esok opis aku tutup...sebabnya? tah..aku pun tak sure..korang bayangkan ek..aku apply coti sehari jerk tapi aku dapat 5 hari coti..peggh...mang ler marvelous weih..

elok nak siap2 balik umah..bebudak nie barulah nak lolap..hampeh tul..kena ar lepak lama lagi..silap2 kang malam baru balik..[pssst...selamat ler aku tak yah masak...hehehe]. Melampau sungguh aku nei kan? Coti pun malas nak masak...nasiblah kan..hubby pun suoh aku masak lempeng jer malam nanti..nak tapau jer sambal tumis udang masakan omak eh..

esok tak dapat ler aku nak berinternet..dok umah ler dendiam yer..saper kena kerja tuh..selamat berkerja la yer...siok tul aku minggu nie keja 2hari steng jer...steng tu sebab kena keja hari sabtu steng hari. kalau tak tu, keja 2 hari jer..lalalalalala..berjoget lagi ler aku dgn bebudak nieh..best!best!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails