Khamis, 2 Julai 2009

Palong

Sajer masuk blog memalam..esok aku tak kerja..coti. Kami akan berkumpul sesama kami demi untuk meraikan hari pertunangan dua orang sepupu aku. Sorang lelaki dan sorang lagi pompuan. haiii...dah besar dah adik2 sepupu aku nie. Terasa sungguh tua aku ini.. (haii baru nak sedar diri nieh..)

eh..lupa lak aku nak sampaikan berita yang aku dapat hari tu... Goodmaid buat warehouse sale start esok dan lusa. Sib baik aku coti besok..leh ar tengok2 kot apa yang boleh dibeli. Mana tau leh buat stok sampai tahun depan..hehehehe

Kalau sempat sok..leh ar aku citerkan hari Isnin yer. Almaklumlah..aku takleh nak masuk internet kat umah. Yer yer tiang dan wayar telefon dan kelihatan dah...cuma tunggu bila jer leh masuk. Dah tak larat nak tunggu lak rasanya ko..

Apapun selamat berhujung minggu yer...adiosss..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails