Rabu, 6 April 2011

Tengahari makan apa?

wahhh..dah time lunch eh?  Korang jangan salah faham yer..macam takde keja jer aku nie.  Entri nie aku dah set kuar time lunch.  heh heh heh[cukup 3harkat gelak yer]..  Sajer ar kan time mood tengah rajin..idea lak datang diikuti dengan rindu dengan cerita cerita kat blog nie hah.  Tapi tak tau lah kan kot tetiba datang bad mood abih sebulan blog senyap sunyi jer.

ok..nie nak citer hari senin hari tu aku dengan hubby sesama amek coti.  Takde dah gi men bowling der.  Ada hal len nak diuruskan.  Hubby lak kalo dia coti dia nak aku coti sama..konon2 ar takleh berenggang dengan wifey dia nie...uweeek nak muntah berlilah dibuatnya.  Dia soh aku amek coti sama sebab senang takyah nak anto n jemput aku keja daaa.  Jangan tanya naper aku tak drive sendri gi keja.  Dah keta ada satu jer dik non..kot ada yang nak sedekah bagi aku oklah...kakakaka..dah melalut pulak dah aku nie.

Hari senin biasalah..tengahari makan kat umah mertua..[bertuah punya menantu dahlah anto anak pehtu makan pun ko tau suap jer].  Dah ada coti pun sebab ada urusan kan..so, mang tak sempat ler aku nak nolong masak bagai..[ewaaah..alasan ko pompuan mang dasar pemalas gila babon tul..mana tak gemuk..hohohoho].  Tapi sebelum makan tengahari gi jemput anak da er[dara] yang sulung tu hah.  Dah kenyang perut..barulah kitorang balik umah kek senawang tu hah.  Sempat la hubby menyinggah beli kuih donat kat kg sentosa [orang nogori manggil mahfah kg sentosa nie].  Ingat konon2 nak ar beli air batu campur sebab very the hot woo itu hari.  Aku punya mood rajin [ceh rajin konon] cakap takperlah buat jer sendiri iceblended [sorry i lupa nak snap gambar la].  Hubby try "eh..eh oklah rasa dia".  Boleh lak dia men cakap "eh eh" kan?  I senyum simpul jer ar kan..tapi anak2 aku pun suka tau..pehtu terus batuk masing2 mai balik..kohkohkoh..samalah dengan aku..fadan muka..

Lewat petang tu hubby tetiba cakap.."hah yang, apa kata malam nie awak buat maggi goreng".  waaah..sungguh la hubby nie men sebut jer.  Aku takkan nak kata "no" lak kan.  Dah ar tengahari ko tak masak, ha'ah jer la jawabnya yer.  Dan...jeng jeng jeng...


pasan tak? kuali yang sama..satu jer pun kualinya..lagi satu kecik nau...hheheehe


Okay..korang selamat menjamu selera..jab lagi aku tunjuk lak what i eat during my lunch today.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails