Selasa, 6 Julai 2010

Jari Gatai..

Dalam keta [ala2 mem besar tapi dok sebelah driver] bila dah boring tu kan.  Nak borak pun tak tau apa topik..bukak henpon konon2 sms laling.  eh..eh..laling ado sobolah den..hehehe.  Dolu2 time bocinto tu mang beratus2 la bil kan..dah berderet nie dah ada dalam genggaman..ewaaah..no romantik2 call.  Abih2 pun sms yang aku ingat baper tahun sekali bagi tau aku 'saya mc hari nie'.  Yerlah time henpon tu ada kredit dan belum expired.  Kot tak, dia tepon dari umah jer.

So, sesekali ada gaklah menggatal2 dengan hubby dalam keta.  Aiipp..bukan buat projek lah..issshh kat umah terbentang..perkehal ko nak buat dalam keta lak..kakakakaka.  Talk dirty, gelak2 pasal 'tet' 'tu't..yang nie semua mang takleh buat depan anak2.  Kira2 kena disebalik tabir gitu..akakakak [pecah dah rahsia aku].

Tapi bila dah takde benda nak borak..paler otak pun dah taktau apa topik.  Capai ler henpon..belek2 apa henpon aku nie leh buat.  Aku pakai henpon LG GW525.  Godek2 sana..godek2 sini..nahh inilah hasilnya yer..korang jangan gelak tau.

siap leh letak frame tu beb..glow skit..

poyosss..hehehe

ala2 macamlah serius buat keja walhal masa nie frust rambut pendek sangat...huhuhu

p/s: aku sorang jer ker baru tau, henpon kita leh buat memacam selain dari amek gambar, bersms n cakap? adeeeh...malu setepek..kakakakaka 

5 ulasan :

  1. Hello Idahani, wow! Is that you? Love that 1st pic....macham bintang film. Real gorgeous....ini la tentu lepas handbrake, ha ha.
    Have a great week, Lee.

    BalasPadam
  2. Hi Uncle Lee, thanks for dropping by here and your compliment. Malu i..*blushing*.

    U too have a great week, idahani.

    BalasPadam
  3. Hi Idahani, cantik the frame you buat dgn handphone ke? you pun cantik, don't frown because you have sweet smile. Jari gatai...i pun terasa sometimes.

    BalasPadam
  4. hi babYpose,

    Selamat datang ke teratak blog yang tak seberapa dan tima kasih sudi pulak tinggalkan komen yang sweet..hehe

    frame tu buat dgn handphone gak..n i dah pegi blog u..comei gak u nie eh..muda belia lagi

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails