Jumaat, 11 Jun 2010

Love of mylife



Rindunya dengan anak2 sedara. Happy besday kak yong. Yang ke 9. Wuiii..dah besar dah anak sedara aku tu. Alahai..leh lak aku terlupa nak wish dia hari tu. Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu yer. ammiinn..

Sebelum aku proceed aku nak mintak ampun dan maaf kat cik puan Aleeya. Konon2 malam tadi amek gambar hubby dengan anak2 tapi blur abih. Maklumlah guna kamera hp jer. Kamera aku dah kena hangkut ke pantai dalam nun. Nak masuk contest tapi tak kesampaian. Hubby yang memula taknak tetiba bila aku cakap nak letak dalam blog, laju lak dia ok. Nak tumpang glamer ke apa? kakakakakak. Kebanyakan orang cakap anak2 aku sorang pun tak ikut muka maknya. Ikut muka ayah dorang abih.

Nak sedapkan hati tu konon2 cakaplah takperlah ikut muka ayah dorang, anak pompuan elok pun ikut ayah. Sejuk kata orang. Hati kat dalam punyalah haiii..

Apapun Aleeya, cer ko tengok gambar bawah nie..sure tak layak masuk contest ko kan?


Inilah gambarnya yang blur abihh..auww..seksinya hubby ku tak memakai baju..sib baik ada Lidya cover tang tetek dia tu...huhuhuhu

Selamat berhujung minggu tau.  Esok ada jemputan kahwin..lepas keja terus pegi kot.
Posted by Picasa

2 ulasan :

  1. Hello Idahani, wow! Those kids are some of the best looking kids I have seen, they beautiful children. First pic the young girls will grow up to be heartbreakers! Ha ha.

    And ha ha, love the 'sexy hubby' pic. And your great looking kids. But why hubby looks worried? 4 girls in his life? Ha ha.
    Okay, time to give them another baby sister or brother, ha ha.
    Have a nice day, Lee.

    BalasPadam
  2. Uncle Lee,

    Thanks a lot for your compliment tapi dalam banyak2 girls tu ada terselit 1 boy yer.

    Hubby i bukannya risau tapi dia penat balik dari keja then sambung keja mengemas bilik tu anak2 sepahkan.

    another baby? biar benar uncle..tak larattttt..hehehe

    have nice a day to u too.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails