Isnin, 21 Jun 2010

Sedihnya..

Ewaah...konon2 ar sedih nie.  dah ar tak menang contest viruspadu.  Pehtu boleh lak kamera cekai aku dah rosak pulak. huhuhuhu..Konon2 nak ar kan snap photo hujung minggu hari tu.  Yerlah kan family ko datang umah dengan 3 orang budak kecik mestilah banyak kisahnya kan.  [eleh..ker terlalu seronok sampai lupa nak snap gambo?kuang kuang kuang].

Nasib baik ahkak dah boli dah itu modem.  Aii..bising woo MIL takkan nak tunggu sampai sebulan umah takde internet.  Yang nak pakai pun aku gak..kakakakaka.  Konon2 nak diam jer lah dulu, mana tau kot rezeki menang modem tu.  Sudahnya orang lain menang..padan muka aku..kakakakaka

eh..eh jab lupa ar..aku ada ar tangkap gambar masa mak,bapak n Ateh datang rumah hari tu.  Konon2 nak pegi berkelah ke Jeramtoi.  ahh..dah masing2 malas nak siap2.  Apa lagi hangkut ler kolam plastik..tu pun dah cukup menggembirakan my anak2 n anak2 sedara.





Dah selesai dorang bermain air di kolak plastik tu kan..anak sedara aku si Kak Yong[budak yang tunjuk 'piece'] tu siap cakap tu, "mak, kitorang dah gi berkelah kat Jeramtoi dah"
owhh..dia perli tu beb..takperlah janji dapat gak korang main air..heheheeh










Baby Fatnun dan Ateh memerhati dari dalam rumah.  Teringin masuk kolam tu cakap jerlah teh..kakakaka










wuiihh..ko..aku pun tinggin gak masuk dalam kolam tu tapi takut kot pecah lak..[amboi..aku dah boleh bayangkan korang dok gelak2 baca part nie..mencikkk ar]







Macam yang Ateh dok cakap kat aku masa dia datang tu.  Tujuan hanya nak menggembirakan hati Kakak anak sulung aku yang sedih hari tak dapat jumpa Kak Yong dia.  Terima kasih Ateh, for you kind thought.  Terharu akak mu ini...auwww..

2 ulasan :

  1. alololo jangan aaa sedih

    meh cemolot sikit :p

    BalasPadam
  2. alahaii..sorilah jemah tak pasan ler ada komen..sedih dah kureng dah..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails