Isnin, 16 Mei 2005

Aku berjaya...

Hari niekan hari Isnin...memang kebanyakan org takde mood nak buat kerja. Tapi aku terlebih bersemangat pulak...Kenapa mood aku baik?..Hah kalau nak tau semalamkan aku menang dalam tournament bowling tu...JUARA lagi...jangan jeles..hehehe..

Dahla aku nie bukan staff diorang peh tu jadi CHAMPION lak tu...berangin member ofis hubby aku..mana taknya 3 strike in the row pun hubby sapu..peh tu hubby pun menang gak..walaupun bukan champion tapi menang tempat kedua...hahahaha...ada 8 hamper yang disediakan utk pemenang tapi 3 darinya kitorang sapu...heee...sioknyaaaaa..

So, hari nie..hubby bawak sebahagian dari hamper ke ofis utk member tak dapat tu...tapi yang tak best tu..penganjur bagi tau kat aku yang mungkin next year takde dah, sebab nak bagi chance pada staff untuk menang lak..eleh..bukannya aku terer main pun point pun seratus lebih jer..cuma diorang yang tak biasa main..takperlah janji aku menang banyak..mana taknya hadiah high score pun aku sapu..free 4 games tu...ahahaaha..seronokla...

Walaupun penat tapi berbaloi la...kembang hidung tak habis lagi nie...hehehehe

oklah, nanti bila ada gambar nanti aku nak tampal kat sini...hmph...hmph..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails